Informacje ogólne

Sklep internetowy High Type Sport Wear jest własnością firmy „Hewen” Eliza Stachowiak z siedzibą przy ulicy Sienkiewicza 30/4, 67-100 Nowa Sól, NIP 925 176 45 15, REGON 081105345.

Firma Hewen Eliza Stachowiak, ponosi również odpowiedzialność za całe działanie sklepu.

Sklep internetowy High Type Sport Wear, zwany w dalszej części "Sklep High Type" poświęcony jest produktom polskiego producenta odzieży termoaktywnej, produkowanych i dystrybuowanych pod nazwą High Type.

Sklep High Type dostępny jest pod adresem www.hightype.pl. Do jego prawidłowej obsługi potrzebny jest komputer klasy PC o parametrach umożliwiających prawidłową obsługę przeglądarek internetowych Internet Explorer 10 oraz Firefox 24 lub nowsze. Sklep High Type informuje iż na urządzeniach innego typu niż komputer klasy PC a także na przeglądarkach starszego typu oraz tych nie wymienionych powyżej, Sklep High Type może nie działać poprawnie.

Każdy użytkownik Sklepu High Type, obsługujący go przez inne urządzenia i przeglądarki niż te wskazane przez Sklep, robi to na własną odpowiedzialność oraz ponosi konsekwencje za wynikającej z tej obsługi błędy.

Kontakt ze Sklepem High Type jest możliwy pod numerem telefon 784 520 443 od poniedziałku do piątku w godzinach między 10 a 18. Dostępny jest również adres mailowy biuro@hightype.pl, na którego zapytania można wysyłać 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.

 

 

Działalność sklepu

Sklep High Type zajmuje się dystrybucją oraz promocją produktów polskiego producenta odzieży, firmy Hewen Eliza Stachowiak. Sklep High Type prowadzi sprzedaż hurtową i detaliczną odzieży według własnych wzorów a także wykonuje odzież dedykowaną na indywidualne zamówienie klienta.

Warunki korzystania ze sklepu

Obsługa sklepu odbywa się za pomocą komputera klasy PC. Kupujący dokonuje wyboru z pośród dostępnych w sklepie produktów. Do kupującego należy również wybór wersji produktu jeżeli taka istnieje, kolorystyki oraz rozmiaru na podstawie tabeli rozmiarowej, podanej w oddzielnej zakładce. Po wyborze produktu oraz jego wersji, kupujący wypełnia formularz kupna- sprzedaży. Na końcu należy zaakceptować regulamin sklepu oraz wysłać zgłoszenie do bazy sklepu.

 

Warunki wykonania zamówienia

Warunkiem przyjęcia i wykonania zamówienia jest poprawne wypełnienie i przesłanie formularza przez kupującego. W formularzu zgłoszeniowym należy podać imię i nazwisko adres wysyłki, informację do kontaktu a także dokonać wyboru sposobu płatności oraz sposobu odbioru-wysyłki towaru. Sposoby wysyłki oraz sposoby płatności podane są w osobnych zakładach a także w formularzu kupna sprzedaży.

Jeżeli wszystkie dane są podane poprawnie, Sklep High Type dokonuje wysyłki towaru.

Sklep High Type ponosi pełną odpowiedzialność za czas i jakość dostarczonego towaru i na spełnienie tych warunków ma 30 dni. Dokładny czas realizacji zależy od dostępności towaru o czym klient zostanie poinformowany po złożeniu zamówienia. Jeżeli towar dostepny jest w magazynie, to produkt zostanie wysłany w ciągu 72 h od spełnienia warunków płatności. Jeżeli towar nie dostepny jest na magazynie, to zostanie odszyty i wysłany w przeciągu 14 dni. Czas dostawy zależny jest również od wybranego przez kupującego rodzaju transportu.

Sklep zastrzega sobie prawo odmowy w realizacji złożonego zamówienia lub zmianę warunków realizacji zamówienia, jeżeli będzie podejrzenie chęci dokonania oszustwa, narażając sklep tym samym na konsekwencje prawne lub koszty finansowe. Jeżeli Sklep będzie podejrzewał że dana transakcja będzie nieuczciwa, niezwłocznie poinformuje o tym kupującego, podając nowe warunkach sprzedaży. Jeżeli warunki nie zostaną zaakceptowane, transakcja zostanie anulowana.

Jeżeli klient dokona wyboru wysyłki za przedpłatą i nie dokona jej w ciągu 7 dni, transakcja zostanie anulowana.

Jeżeli klient dokona zakupu z płatnością przy odbiorze i nie odbierze przesyłki, przez co narazi Sklep na dodatkowe koszty, sklep zastrzega sobie prawo do żądania uregulowania poniesionych kosztów transportu w poprzednim zamówieniu, przed wysyłką ponownego zamówienia. Zastrzega również prawa do zażądania przedpłaty za koszty transportu na nowe zamówienie.

 

Zmiany i rozwiązywanie zawartych umów.

Zmiana lub rozwiązanie zawartej umówie jest możliwa w każdej chwili do momentu zrealizowania przez Sklep High Type, wysyłki zamówionego towaru. Jeżeli towar zostanie wysłany wtedy wszystkie zmiany, będą odbywała się na zasadach podanych w dziale zwroty i reklamacje.

 

Jeżeli towar robiony jest na indywidualne zamówienie klienta, ( naniesienie indywidualnego logo klubowego, nazwiska), wtedy zmiany i rozwiązanie umowy możliwa jest do momentu potwierdzenia realizacji produktu. Jeżeli towar został zrealizowany wtedy zmiany i rozwiązanie umowy nie jest możliwe.

 Zwroty

Każdy towar może zostać zwrócony bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania.

Chęć zwrotu należy przedstawić pisemnie, przesyłając taką informację na adres mailowy: biuro@hightype.pl

Towar należy odesłać w stanie niezmienionym w ciągu 14 dni od daty wysłania chęci zwrotu .

Sklep zwraca kupującemu koszt towaru wraz z najniższymi kosztami transportu dostępnymi w sklepie. Klient musi dostarczyć produkt na własny koszt.

Zwrotowi nie podlegają wszystkie towaru w których na indywidualne zlecenie klienta zostały dokonane zmiany, np: nadrukowanie logo kliena, imienia i nazwiska itp. Aby towar został przyjęty do zwrotu należy przedstawić jaki kolwiek dowód na to iż towar został zakupiony w naszym sklepie; paragon, awizo od kuriera, mail potwierdzający zakup itp.

 

Reklamacje

Wszystkie sprzedawane produkty podlegają 24 miesięcznej gwarancji producenta.

Gwarancji podlegają wszystkie elementy odzieży, które zostały uszkodzone w wyniku prawidłowego użytkowania odzieży .

W przypadku zgłoszenia reklamacji należy dostarczyć do sklepu towar wraz z dowodem przedstawiających dokonanie zakupu w naszym sklepie.

Rozpatrzenie reklamacji i poinformowanie o tym kupującego, odbędzie się w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Jeżeli reklamacja będzie zasadna, sklep poinformuje kupującego o czasie trwania naprawy. Jeżeli naprawa nie będzie możliwa, kupujący będzie miał możliwość otrzymania zwrotu poniesionych kosztów lub wymiany towaru na nowy (ten sam bądż inny o tej samej wartości). Decyzja o sposobie realizacji reklamacji należy do kupującego.

Kupujący ma obowiązek zgłosić fakt o wystąpieniu uszkodzenia w ciągu 2 miesięcy od jej powstania, lecz ma obowiązek zaprzestanie użytkowania produktu niezwłocznie po zauważeniu powstałej usterki, w celu niepowiększania usterki a tym samym narażanie sklepu na większe koszty naprawy. Jeżeli towar będzie użytkowany pomimo wystąpienia i zauważenia wady, reklamacja może zostać odrzucona.

Koszty trarnsportu procesu reklamacyjnego ponosi Sklep. Jednak sklep ma prawo obciążyć kupującego kosztami transportu, jeżeli zostanie udowodnione że uszkodzenie towaru było celowe lub kupujący wiedząc że uszkodzenie nastąpiło z jego winy, zareklamował produkt, np: podczas użytkowania zahaczył za ostry przedmiot powodując rozerwanie produktu a mimo to zareklamował towar narażając Sklep na dodatkowe koszty.

Gwarancji nie podlegają wszystkie celowe uszkodzenia, uszkodzenia wynikające z naturalnego zużycia się materiału, tzw. uszkodzenia mechaniczny np: zahaczenie i rozerwanie przedmiotu o ostry lub wystający przedmiot, nawet jeżeli wystąpiły nieumyślnie oraz uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania i konserwacji produktu niezgodnie z zaleceniami.